Oświadczenie w sprawie dostępności:
Pałac Młodzieży im. Juliana Tuwima w Łodzi zobowiązuje się
zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4
kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji
mobilnych podmiotów publicznych.
Data publikacji: 2021-03-12.
Data ostatniej istotnej
aktualizacji: 2021-03-12.
Strona internetowa jest
w części zgodna z ustawą z dnia 4
kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji
mobilnych podmiotów publicznych.
Na stronie internetowej
można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Brak dostępności
tłumacza języka migowego za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
Podmiot nie posiada
aplikacji mobilnych.
Deklarację sporządzono w dniu: 2021-03-12 na podstawie
samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej
prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Damian Marciniak. Kontaktować
można się drogą mailową d.marciniak@palacmlodziezy.lodz.pl;
Żądania zapewnienia dostępności można składać drogą mailową
na adres: a.tersa@palacmlodziezy.lodz.pl,
lub telefonicznie: tel. 42 686 34
45
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia
dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich
elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego
sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu,
opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać
dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub
aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza
potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,
powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w
ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie
jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego
żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może
być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie
dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować
alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny
odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu
dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie
zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub
elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej
wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna:
Przy wejściu bramki elektroniczne łatwo dostępne dla osób
posiadających karty wstępu. W przypadku braku karty wjazd dla niepełnosprawnych
przez bramki otwiera osoba dyżurująca w recepcji. Toaleta częściowo dostosowana
dla osób niepełnosprawnych ruchowo usytuowana na parterze (brak uchwytów). Dla
osób na wózkach dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze. Możliwy
wjazd windą na I i IIp.
Nie ma pochylni, platform,
informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych.
Do budynku i wszystkich jego
pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.